onsdag 11 augusti 2010

Turnén är över, imorgon är det radio Kalmar

Efter att i tre dagar ha liftat med 11 bilar, delat ut flygblad i 6 samhällen och haft fem presskonferenser kan jag inte annat än erkänna att jag är trött. Men det har varit väldigt intressanta och givande möten och diskussioner om högt som lågt, om litet som stort. Det har varit ett bra sätt att mötas på, gott om tid för att lyssna och diskutera och vi har fått med oss många kloka tankar om sjukvården.

Nu måste blicken lyftas mot den övriga verkligheten men KDs valaffischer, Mats Odells dåliga debatt i Aktuellt och Barometerns redovisning om att Roland Åkesson inte hållt sina politiska löften gör att jag bara vill blunda och önska att de rödgröna har vunnit valet!

Nu ska jag vila och hoppas att jag är pigg och redo klockan tre när jag ska intervjuas i radion!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar