torsdag 15 mars 2012

Teknisk orsak till oskrivna blogginlägg

Efter över en månad av defekta datorer har jag nu som regionförbundets AU ledamot fått en iPad så nu äntligen kan jag blogga igen. Har haft en massa saker som inte har blivit skrivna,studiedagen om funktionshindrade barn, min hospitering på psykiatrin i Kalmar, mitt besök i Emmaboda,Vänsterpartiets årskonferens med Rossana Dinamarca, verksamhetsbesök på Kalmar sjukhus och dagens regionförbundstyrelse. Dessutom har det funnits en hel del politiska frågor, som att det centerstyrda Mönsterås nu inte vill ha några friskolor för det hotar det kommunala gymnasiet! Och att barnministern Maria Larsson förnekar det som Rädda Barnen konstaterar, dvs att barnfattigdomen ökar. Att det dessutom finns borgerliga politiker som har mage att gå ut och skylla på föräldrarna gör att man blir illamående. Som sagt jag har en massa blogginlägg att göra men nu måste jag rusa vidare till ett årsmöte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar