fredag 23 april 2010

Omöjlig vecka!

Inte nog med att min mobils simkort helt la av i början på veckan, vilket gjorde mig totalt handikappad då jag inte har ett enda nummer i huvudet. Min dator var dessutom en av alla de som fick fel pga antivirusprogrammet. Det känns som om jag har varit helt bortkopplad från verkligheten, från den sociala samvaron och från mitt jobb. En annan flopp denna vecka som gjorde mig lite lätt irriterad var igår. Efter en massa jobb för att fixa folk och material till stortorget där vänsterns Bygg med oss- kampanj gick av stapeln med Lars Ohly som slutmål, så visade det sig att han inte kunde komma!!

Bara att ta tio djupa andetag och gilla läget. Det positiva är ju i alla fall att hans andra planerade program i både Oskarshamn och Kalmar hade fungerat väl och jag fick till slut höra honom på radion. Nu hoppas jag på att helgen inte har lika många trösklar att bjuda på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar