fredag 27 januari 2012

Gott och blandat inför helgen

Skönt att sossarna nu har fått en ledare, lycka till! Synd att sossarna nu säger ja till europapakten, då den innebär sämre demokrati och möjlighet till ekonomisk jämlikhet och ökad sysselsättning. Läs mer här. :-Z

Det är en lättnad att beslutet från Kulturrådet nu är taget och visst önskar vi alltid mer än de 28 126 000, men det blev som förväntat det vill säga ungefär lika mycket som förra året. :-I

Efter dagens verksamhetsbesök på Berga Hälsocentral känner jag mig trygg att lista mig där. Fina lokaler, engagerad personal och inga hyrläkare. :-)

Det bästa är ändå att Vänsterpartiet ökar enligt mätningarna, nu 9,6 %, även om man ska ta alla mätningar med en nypa salt så glädjer jag mig! :-D

Trevlig helg till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar